SEO + PR = ORM

SEO + PPC + SMM + EM = DM

Prev Next

Услуги

  1. КРЕАТИВНИ ИДЕИ
  2. - Landing page
  3. ОБЩУВАНЕ И АНГАЖИРАНОСТ
  4. PERFORMANCE
  5. - SEO
  6. - Google Adwords
  7. - Facebook ads
  8. - Мобилни приложения
  9. - Email marketing
  10. BRAND AWARENESS
  •  

    КРЕАТИВНИ ИДЕИ

     

    Доколко креативността помага за ефективността, задължителна е! Креативните идеи осъществяват целите в дигитална среда! Креативността, която привлича потребителите поражда отношение, ангажираност и може да изгради дори цялостна марка, да създаде светове, да направи дом, да достигне космоса, креативността може да бъде модерна, изключително задължителна и напълно различна за всеки бранд. Ние имаме идеи, затова можем да направим вашия - уебсайт, вашата уникална landing page, да изработим вашата различна банерна реклама, да направим запомняща се реклама във Facebook. Креативността помага за грабването и елегантното ангажиране на потребителите и общуването с тях става по – витално и по-качествено. Писъкът на диги-модата от последните месеци е уеб – видеото, можем да заснемем, да анимираме и да направим video explainer, viral video. Видеото е емоционално внушение, много по-бързо се разпространява в интернет среда: блогове, социални медии, социални мрежи, форуми. Помага за повишаване на познаваемостта на бранда, изгражда връзка между потребителите.

  • Landing page

     

    Как да ударите в целта с целева страница в дигиталното пространство

    Никога не подценявайте факта, че аудиторията ви представлява комплекс от всевъзможно различни хора със своите различни нужди и предпочитания, както и с различна локация, от която посещават вашата уеб страница. Това налага избягването на каквито и да е конверсии с цел общо генериране на таргета. Нещо повече – за да успеете да се справите с тази задача, най-добре е да обмислите варианта за няколко ефикасни целеви страници, от които всяка да кореспондира с определена ваша маркетингова схема. Имайте предвид, че без такива страници сайтът ви не би могъл да отговори на нуждата за перфектна конверсия.

    Ефективната целева страница – методи и съвети

    Съществуват няколко фактора, които правят вашата целева страница ефикасна. Те са следните:

    Заглавие

    Съдържането на потребителското внимание е особено тежка задача. Поради тази причина вашата конкретна оферта трябва да бъде максимално ясна и разбираема за всички. Ще ви дадем пример – нали знаете за онази система на мигането, според която потребителят трябва да осъзнае какво му се предлага за около 5 секунди? Е, ако страницата ви е наистина резултатна, то тя ще отговаря и на тази система успешно.

    Накратко, бъдете внимателни в заглавието на продукта или услугата, която предлагате, да е достатъчно лесна за усвояване и разбиране от хората на сайта ви.

    В голяма част от заглавията се съдържат и факти за определен проблем, респективно за ефикасен начин за справянето с него.

    Ето и още един пример:

    Научете чужд език, без да...

    Подзаглавие

    Ако решението на проблема е упоменато или загатнато в заглавието, опишете го по-подробно в подзаглавието.

    И пак пример:

    Класическите методи за изучаване на чужд език са обикновено неефиктивни и доста скучни. Ако се възползвате обаче от нашия метод, вие не просто ще научите езика за максимум 3 месеца, но и ще се забавлявате!

    Характерно за посланието ви

    За да има резултатност целевата страница, тя трябва да носи лесна за разбиране и „смилане" информация, чрез която потребителят да усети вашето послание. Това може да стане не само чрез текст, а и чрез видео. Бъдете ясни в това какво предлагате и подчертайте ползите от офертата си, за да подтикнете към действие аудиторията си.

    Препоръки

    Една, постигаща поставените цели страница, освен това, е добре да включва и потребителски препоръки – т.е.техни реални мнения и отзиви по повод вашите оферти. Подобен подход създава мотивация у клиентите ви също да опитат от вашите продукти или услуги.

    Форма за попълване

    Вашата основна цел е да стимулирате потребителите си да попълнят формуляра. Ако той е създаден в качеството на кратка и неангажираща форма, това ще е по-лесно за вас. Не на последно място, знайте, че вашата уеб страница трябва да е надеждна за хората, т.е. по никакъв начин да не поставяте в риск техните лични данни.

    Call to action фрази

    Това са така наречените мотивиращи и подтикващи към действие фрази, които често не се включват в целевата страница, а това е голям пропуск. Нещо повече – не само ги използвайте, но и ги разпределете равномерно и повсеместно на своята страница, като те могат да са или бутони, или пък текст с линк.

  •  

    ОБЩУВАНЕ И АНГАЖИРАНОСТ

     

    Сърцата на потребителите се свързват автоматично с посланието в съдържанието, затова нека ги ангажираме. Съдържанието е магнетично, уникално, забавно, полезно и поднесено в точния момент то трябва да се сподели с приятели. Създаването на емоции, създава отношение и позитивизъм, обвързан с бранда.
    Ако се чувствате като Алиса в страната на дигиталния свят и не знаете в коя точно социална медия или социална мрежа трябва да влезете и какво точно трябва да правите там, НИЕ ще ви помогнем с чудесата на общуването и ще ангажираме потребителите ! Съдържанието е качественото изказване, което ни дарява с Вашето присъствие!

     

    В социалните медии - потребителите са и журналисти, редактори, те са програмните съвети, защото съдържанието се прави от самите потребители. Потребителите решават кое е важно и каква е новината, която ги интересува и няма стандартната редакционна колегия. Потребителите създават съдържанието, коментират и гласуват за него.Какво можем да направим ние?

    - Криейтив и изработка на банери за социални медии;
    - Copywriting;
    - Комуникация в реално време;
    - Създаване на съдържание, свързано с вашата марка;
    - Комуникиране на съдържание за конкретни промоции или информации за продукти;

     

    Общуваме колкото можем повече и постигаме още повече, затова ще се отчитаме, за да може анализът в реално време да помогне за по-високите резултати.

     

    Как да опишем социалните мрежи - Споделяй, давай оценка, пиши, качвай картинки, опиши статуса си - моята медия и твоята медия и медията на приятелите ти са свързани и създават отношение, емоции, харесвания / LIKE / и после всички ти знаят името. Социалните мрежи създават ангажираност чрез общуване , затова всеки бранд задължително трябва да присъства на мястото , където потребителите дават мнение, коментар, задават въпроси, разпространяват съдържание и винаги има обратна връзка. Можем да направим така, че вашата компания да има лице, което комуникира компетентно и забавно, и приятелски, и информирано, и привличащо. Ето защо ние предлагаме създаване и поддръжка на Facebook страници: говорим си с потребителите; - комуникираме промоции, новини, информции; - провокираме желание за покупка;- създаваме съдържание, обвързано с марката; - дизайн за публикации; -постове и честота на публикуване за подобряване на резултатите. Ефективността и отчета се основават на показателите: Engagement Rate, Talking about this, Reach, Total Impressions, Viral Reach, Edge rank, Response Rate.

  •  

    PERFORMANCE

     

    Как да постигнем ефективно и разпознаваемо трайно присъствие в дигиталната среда? Най-добрият резултат се постига с доверие !
    Ползването на performance рекламата може да увеличи продажбите Ви, чрез конкретни действия и механизми в реално време с конкретни реакции и управление на поставените бюджети. Именно това е едно от нейните предимства. Performance активностите създават взаимовръзка между потребител и марка, която помага да се осъществяват реални продажби, което допълва традиционният офлайн модел на маркетинга. Как да комуникираме performance рекламата - къде, как и кога я правим?

  • Да добавим още арсенал - SEO / Search Engine Optimization / или оптимизацията, тя помага за позициниране в топ позиции в органичните резултати от търсене по дадени ключови думи. Ефективната оптимизация изисква конкретни действия, които ще направим:

    - цялостен одит на сайтът ви;
    изготвяне на семантично ядро от ключови думи за избраната от вас ниша;
    топ позиции в органичния и локалния сърч;
    SEO e най-таргетираната реклама;
    SEO на картинки;
    SEO на видео-съдържание;
    SEO помага да станете топ бранд на пазара;
    Консултации и анализи;


    Защо със SEO инвестираме заедно в бъдещото развитие на вашето име, защото в интернет среда вашата фирма е това, което се пише за нея, или се показва за нея, затова да започнем със следното: Избор на подходящите за вашата кампания ключови думи и анализ на вашата конкуренция.
    Изготвяне на задание за OnPage оптимизиране - структурата на сайта;
    Анализ и промяна на URL структурата на сайта;
    Анализиране на съществуващата структура от вътрешни линкове за вашия сайт;
    Оптимизиране на мрежа от семантични ядра, свързани с ключови думи;
    Copywriting - създаване на допълнително съдържание.

  • Чрез Google Adwords можем да постигнем детайлно таргетиране и купуване на позиции за да може повече потребители да видят вашата марка. Потребителите вече имат културата да проверят всичко в Google, дори и преди да си го купят те проверяват продукти и услуги, след което взимат своите решения, т.е. доверието в интернет средата поражда резултати, затова можем да направим: - display – банери, видеобанери и текстова реклама; - search - текстова реклама в търсачката на Google. Google помага за изграждане на бранда и неговото име, но най-важното е, че плащате на Google само при клик върху рекламата. Рекламите могат да бъдат оптимизирани изцяло по време на кампанията, което помага за нейният успех. Кратко описание на услугите, свързани с Adwords:

    Управление на кампании в Google;
    Оптимизиране на кампании в Google;
    Точните ключови думи;
    Реклама на клик;
    Прецизно таргетиране;

  • Дигиталният микс изисква и изключителното присъствие на вашата реклама във Facebook Ads. Рекламната платформа на най-използваната социална мрежа в България, може да спомогне за популяризирането на вашата страница във Facebook и за увеличаване на качествения трафик към сайта Ви чрез : Clicks to website, Page Likes , App Engagement, Page post engagement, Website conversions, Reach, App Installs. За да се класираме в посочените позиции стартираме от заложените цели, управлението на кампанията ви ще гарантира, че предвиденият бюджет, осигурява нови клиенти. Създаваме и тестваме различни креативни носители. Мониторинг в реално време, който следи ефективността на кампанията.

  • Мобилни приложения – Иновативност и изключителна съвременност на услугата, мобилните кампании са модерни и понеже все още много от продуктите и услугите не са намерили своето присъствие в тази услуга, тя се радва на много по-висока обратна връзка. Ние може да реализираме вашите мобилни кампании на различни платформи, свързани с Google или
    Facebook, както и с други социални мрежи. За ефективността на кампанията ние предлагаме:

    - изработка на крийетив мобилни банери;

    - оптимизиране;

    - мобилната комуникация има изключителна динамичност и гъвкавост, която се проявява и при брандираните апликации, затова има много висока ефективност.

  • Email marketng - Email маркетингът е съществена част от услугите в интернет. Ефективен е и постига ниска цена, когато е реализиран правилно и ергономично. За целта нюзлетърите се изпращат до подбрана база данни или до такава, в която потребителите са проявили интерес към вашия продукт/услуга и са оставили координатите си. Как се измерва ефективността на Еmail маркетинга - кликове, трафик към уебсайт, продажби. Една от съществените подробности за емайл маркетинга е дизайнът и подходящите текстове, можем да включим:

    • HTML Newsletter;
    • Изпращане до собствена или корпоративна база данни;

    За да отчетем поставените цели, предварителното анализиране на услугата е задължително. Ефективен емайл маркетинг означава - подходящ за аудиторията.

  •  

    BRAND AWARENESS

     

    Ангажираността на аудиторията – силата на марката! Оптималната кампания изисква създаване на име, създаване на репутация в интернет среда. Откъде можем да започнем? Класическият ПР започва от мониторинга, затова и ние го предпочитаме като вярното начало. Мониторинг на он - лайн средата и анализ на вашата марка.

     

    Online media monitoring

     

    Ако искате да разберете къде сте вие, нека да разберем къде са вашите конкуренти, затова поставяме няколко стъпки: - анализ на вашата марка и вашите конкуренти; - улавяне на потребителската нагласа - мнения, статии, реклами, взимат се под внимание всички и с положителна и с негативна насоченост, само така ще постигнем ефективност.; - систематичен мониторинг за седмица, месец, обвързан с форуми, блогове.

     

    Online reputation management

     

    Онлайн репутацията може да бъде превантивна, кризисна, промотираща, черна. Колкото по-дълго се грижим за вашето име в дигиталната и динамична среда, толкова по-голям е шансът да постигнем невероятни резултати, но за да започнем ни трябва стратегия. Ето и нашите репутационни он - лайн стъпки, за да направим максимума за вашето име в интернет средата:

     

    -  Цялостен мониторинг, свързан с вашата марка;
    -  Ефективен анализ – решаваме какво правим с негативните коментари и суперлативите;
    -  Стратегия, съвместно с вашите маркетинг и ПР специалисти, която ще помогне за действия и ангажираност в социални профилирани медии, за създаване и развиване на   необходими лични профили в социалните мрежи, за създаване на сигурност и доверие у потребителите, търсещи информация в Интернет. Потребителите все повече разчитат един на друг в интернет средата, това променя фундаментално начина, по който се взимат решенията на потребителите в интернет. Как се определят нагласата им? Ето това е въпрос, подходящ за стратегията ни. Важно е да знаем, колко и какви PR статии ще публикуваме във водещи новинарски сайтове и блоговe, форуми. Работата изисква и включване на специализирани блогове и форуми, свързани с вашата дейност, както и работа с ревюта, коментари; Основната ни цел е да превърнем този дълготраен процес в гарант на абсолютна стойност на вашата марка.
    -  Постоянен мониторинг , за да следим внимателно ефекта от действията ни в дигиталната среда; ние работим със социални медии, мрежи, RSS, блогове, форуми, сайтове, търсещи машини, новини;


    Оnline reputation mangement може да създаде положително и работещо име на корпорации; институционални организации; партии; неправителствени организации; високопоставени личности: адвокати, лекари, обществено ангажирани делови хора, банкери.


    Доверието е от изключително значение за потребителите в интернет, затова нека да го изградим заедно и да направим вашата марка значима именно с положителната сила на името. И за да сте спокойни през цялото време всички кампании се тестват, съгласуват и анализират в реално време.

За нас

  • Последователи на диги-модата, истински верни фенове на статуси, постове и споделяне. Страстни привърженици на идеите, на иновативността, на креативността и абсолютно всеотдайни в интернет.

     

    Познаваме и работим с всичките нива на интернет средата, защитаваме и създаваме вдъхновяващи решения за нашите клиенти!

     

    Безкомпромисни сме към некоректност, умеем да предизвикваме правилата в дигиталния свят. Статус: Дигиталните!

    Добра партньорска среда и перфектни взаимоотношения с доставчици на качествени, иновативни услуги като Tool.Domains

     

    About us

Последни проекти

onlinebulgaria
use2online
atlantic
hotel jasmin
Livedamed
Vertikal
Dinis
Markan
Oriente
Penev
daicena
Soltech
Lobut
Kisaki
Ar-auto
Foxinabox
Minizaem
Mymall
Uniqueestates
DigitalPR
Bagra98
ODS
Arkon
Use2Online

Клиенти

GreenLife
Dema
BAD
Atlantic
Alpin
Alpi
Agriflex
AGB
Aerotour
Use2
Terra
Group
SAC
Markan
Jasmin
Tv7
PIK
Penev
KohLibre
MallRousse

Референции

"Отлична съвместна работа. Покриване на високите изисквания, които имахме за нашия проект. Коректен партньор, спазващ срокове и поети ангажименти."

 

АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО ПЕНЕВ

Контакти

Адрес:

Адрес: бул. Шипченски Проход 63, ет. 6,
гр. София, 1113

Телефон:

Моб.: +359 898 56 50 28

Моб.: +359 877 55 71 05
Моб.: +359 877 55 71 54